کمک ۲۱۰ میلیارد تومانی خیرین البرز برای ساخت مدرسه

کمک ۲۱۰ میلیارد تومانی خیرین البرز برای ساخت مدرسه

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با بیان اینکه سالانه بالغ بر ۱۳ هزار دانش آموز به لیست محصلین استان افزوده می‌‌شود، گفت: خیرین البرزی در سال جاری ۲۱۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه کمک کردند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، محمدرضا اسپرورین در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت‌های اجتماعی که با حضور استاندار و مسئولان استانی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: خیرین بازوان توانمند دولت در حوزه مسئولیت های اجتماعی هستند که بدون هیچگونه چشم داشتی در اقدامات خیر پیش‌قدم شده اند.
وی ادامه داد: در استان البرز به دلیل مهاجرپذیری سالانه بالغ بر ۱۳ هزار دانش آموز به لیست محصلین استان افزوده می شود که این جمعیت نیاز به ایجاد ۴۰۰ کلاس درس جدید دارد.
عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: سال گذشته در مجموع کمک های خیرین و فعالان اقتصادی استان البرز به حوزه مدرسه سازی ۶۷ میلیارد تومان بود که امسال این میزان به ۲۱۰ میلیارد تومان رسید که معادل ۳۰۰ درصد افزایش است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات و کمبودهای البرز تنها در حوزه سرانه های آموزشی نیست، افزود: البرز از نظر درمانی با کاستی های زیادی مواجه بوده و جزو استان هایی است که پایین ترین سرانه درمانی را دارد.
اسپرورین با بیان اینکه شاخه های فعالیتی در حوزه مسئولیت های اجتماعی بیشمار است، گفت: در حال حاضر متاسفانه شرایط به گونه ای شده است که باید حداقل بر حل معضلات اجتماعی استان خود متمرکز شویم تا مشکلات البرز در آینده بیشتر نشود.
وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی اکنون تمرکز بر روی صادرات و افزایش آمارهای تولیدی است، گفت: در این رابطه فعالان اقتصادی خود را مسئول می دانند و برای توسعه فعالیت ها در این حوزه تلاش می کنند، در عرصه مسئولیت های اجتماعی نیز هر اندازه سطح مشارکت ها بیشتر باشد از ظرفیت بالاتری برای هزینه کرد در زمینه جبران کمبودهای بخش های مختلف اجتماعی برخوردار خواهیم شد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز در ادامه عنوان کرد: همه فعالان اقتصادی به عنوان تولید کننده با مشکلات زیادی مواجه هستند اما مسئولیت های اجتماعی را فراموش نمی کنند و به فکر آیندگان و رفاه آنها هستند.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

سارقان اماکن مهرشهر در بند پلیس

سارقان اماکن مهرشهر در بند پلیس فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري اعضای باند 5 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *