سارقان اماکن مهرشهر در بند پلیس

سارقان اماکن مهرشهر در بند پلیس

فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري اعضای باند 5 نفره سرقت توسط ماموران کلانتری 22 مهرشهر خبر داد و گفت: متمان در تحقیقات پلیس به ارتکاب 16 فقره سرقت اماکن خصوصی در نقاط مختلف مهرشهر کرج اعتراف کردند.
سرهنگ “پیمان گودرزی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی با شیوه و روش یکسان در منطقه مهرشهر، تیمی ویژه از ماموران دایره تجسس کلانتری 22 مهرشهر دستکیری متهمان را در دستورکار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران با بررسي صحنه‌هاي وقوع سرقت و ایجاد گشت های محسوس و نامحسوس در محدوده فعالیت سارقان، با بکارگیری اقدامات پلیسی توانستند 5 متهم اين پرونده را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي آن ها را در مخفیگاه شان دستگیر کنند.
سرهنگ گودرزی اظهارداشت: پس از انتقال متهمان به کلانتری، علی رغم انکارهای اولیه، پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار ماموران، سارقان چاره ای جز بیان حقیقت در مقابل خود ندیده و به ارتکاب 16 فقره سرقت اماکن خصوصی درمحدوده ی مهرشهر کرج اعتراف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج در پايان با بيان اينکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفي شدند از شهروندان خواست، هشدارهاي انتظامي در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی گرفته و هرگونه مورد مشکوک را از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود معاون …