موسسه رازی حامی برگزاری بیست و یکمین کنگره ملی دامپزشکی ایران

موسسه رازی حامی برگزاری بیست و یکمین کنگره ملی دامپزشکی ایران

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در بیست و یکمین کنگره ملی دامپزشکی ایران که 11 تا 13 اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود، حضوری چشمگیر و پویا خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، این کنگره 3 روزه که در هتل المپیک تهران برگزار می شود، از قدیمی ترین و معتبرترین کنگره های دامپزشکی کشور است که همواره مورد استقبال دامپزشکان و علاقه مندان به این حوزه از سراسر کشور قرار گرفته و فرصت مناسبی را در اختیار اساتید، متخصصان و محققین علوم دامپزشکی قرار می دهد تا به بررسی و تبادل نظر درباره آخرین یافته های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه های مختلف بپردازند.

موسسه رازی همچون گذشته که حامی رویدادهای علمی بوده، در این رویداد نیز با حداکثر توان و پشتیبانی مادی و معنوی حضور یافته و حامی سطح طلایی این کنگره ملی است.

این مجموعه با اعزام محققان و اعضای هیئت علمی به کنگره ملی دامپزشکی، در سخنرانی ها و کارگاه های علمی، شرکت دارد تا ضمن تبادلات علمی، آخرین یافته های این عرصه را دریافت و برای محققین و بهره برداران به اشتراک بگذارند.

در همین راستا سخنرانی علمی با موضوع “آینده پژوهی در بازار تولید و مصرف واکسن برای پیشگیری از بیماری ها در طیور” توسط دکتر محمد عبدالشاه عضو هیئت علمی و مدیر تحقیقات بیماری های طیور موسسه رازی، و نیز ” ضرورت طراحی و اجرای تست تشخیص سریع غربالگری مشمشه در مرزهای پرتردد کشور” توسط دکتر نادر مصوری رئیس بخش بیماری های باکتریایی دام موسسه رازی انجام می شود.

اعضای هیئت علمی موسسه از جمله دکتر محمدحسن ابراهیمی جم در خصوص “بیماری های آبله گوسفندی و آبله بزی” و دکتر مهران بخشش در مورد ” مولکولار اپیزئوتیلوژی ویروس تب سه روزه گاو در ایران” نیز کارگاه آموزشی برگزار خواهند کرد.

این کنگره سه روزه دارای 29 امتیاز بازآموزی از سازمان نظام دامپزشکی است.

گفتنی است موسسه رازی در نمایشگاهی که در قسمت جانبی کنگره در نظر گرفته شده نیز  با برپایی غرفه، از 11 تا 13 اردیبهشت ماه، ساعت 8 الی 17 میزبان مسئولان، محققان، دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه است.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

دپوی نخاله‌های ساختمانی در مرکز حلقه دره انجام می‌شود

با جمع‌آوری مراکز دپوی موقت؛ دپوی نخاله‌های ساختمانی در مرکز حلقه دره انجام می‌شود رئیس …