بازدید رییس شورای کلانشهر کرج از مرکز حلقه دره

بازدید رییس شورای کلانشهر کرج از مرکز حلقه دره

همزمان با روز کارگر، رییس سازمان مدیریت پسماند همراه با رییس شورای شهر از مرکز حلقه دره بازدید کرده و با قشر کارگر فعال در این مرکز به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، مسعود محمدی، رییس شورای شهر کرج، همزمان با روز کارگر ضمن بازدید از سایت حلقه دره با کارگران فعال در این حوزه بازدید کرد.

این بازدید با حضور رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری دیگر معاونین وی همراه بود.

در حاشیه این بازدید ضمن تبریک روز کارگر با کارگران فعال در حلقه دره گفتگو شد و مدیران ارشد شهرداری به بررسی مطالبات و تقاضای این قشر زحمت کش پرداختند.

رییس شورای شهر در حاشیه این بازدید تاکید کرد که به نحوه شایسته از زحمات قشر کارگری فعال در مرکز حلقه دره تقدیر خواهد شد.

گفتنی است؛ حلقه‌دره یا ارتفاعات حلقه‌در رشته‌کوه‌هایی در جنوب شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد، و در شمال شهرستان اشتهارد استان البرز هستند.

یکی از اتفاقات خوبی که ظرف یک‌سال گذشته در حلقه دره رخ داد، امحای ۸۰ درصد از شیرآبه‌های تولیدی بود که در چندین لاگن سال‌ها جای خوش کرده و بوی نامطبوعی تولید می‌کردند.

همچنین سه خط تولید کارخانه کمپوست طی اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته راه‌اندازی شده و به زودی گسترش فعالیت این واحد نیز رقم خواهد خورد.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها …