فراخوان مشمولان وظيفه عمومي ارديبهشت 1403

فراخوان مشمولان وظيفه عمومي ارديبهشت 1403

معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان اعلام کرد: کليه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ ارديبهشت ماه سال 1403دريافت کرده اند،مي بايست با مراجعه به يکي از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) ، برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاري پليس؛ اين دسته از مشمولان مي بايست روز شنبه يکم ارديبهشت ماه سال 1403 درساعت، محل و مراکزي که در برگ معرفي نامه مشمولان اعلام شده ، حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
مشمولان اعزامي مي بايست برگه واکسن مننژيت و دوگانه و اصل مدارک مورد نياز اعم از برگ آماده به خدمت،برگ محل اعزام، کارت ملي و شناسنامه و مدارک مربوط به شرايط خاص را در روز اعزام به همراه خود داشته باشند.
بنابر اين گزارش، عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.
اين معاونت متذکرشده است، متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق کانال خبرسربازي در پيام رسان هاي سروش،ايتا و روبيکا به نشاني khabaresarbazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

سارقان اماکن مهرشهر در بند پلیس

سارقان اماکن مهرشهر در بند پلیس فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري اعضای باند 5 …