تجلیل از واحدها و کارگران‌نمونه استان در شهرک صنعتی بهارستان

تجلیل از واحدها و کارگران‌نمونه استان در شهرک صنعتی بهارستان

طی مراسمی که به مناسبت هفته کارگر در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز برگزار شد از واحدهای صنعتی وکارگران نمونه با حضور مقامات استانی و مدیران شرکت ها ی تولیدی تجلیل شد.
در این مراسم خانواده معزز شهدا /، رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور، فرماندار شهرستان کرج ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و جمعی از مدیران دولتی  استان  و کارگران حضور داشتند. این مراسم در محل شرکت ایدکو پرس  برگزار شد. شرکت ایدکو پرس چز پنج شرکت برتر کارآفرین  کشور و مدیر عامل آن هم جز مدیران عامل برتر واحد تولیدی برگزیده شده است.

شرکت ایدکو پرس در سال 1379با نام ایپکو و با هدف تولید قطعات و مجموعه های خودرویی با سرمایه گذاری شرکت ایران خودرو تاسیس گردید. با ادغام دو شرکت همگام و ایپکو در سال 1382فعالیتهای آن گسترش پیدا نمود و در سال 1384به هلدینگ توسعه صنایع خودرو به مالكيت مشترك سايپا و ايران خودرو پیوست تا در پروژه تولید رنو در ایران نقش کلیدی را ایفا نماید. در این مرحله نام شرکت به مجموعه های پرسی توسعه صنایع خودرو تغییر پیدا نمود. در سال 1395سهام شرکت به طور كامل به گروه سایپا واگذار گردید و امروز یکی از تامین کنندگان معتبر مجموعه های پرسی دو خودرو ساز اصلی «سايپا» و «ايران خودرو» می باشدمحصولات شرکت شامل انواع قطعات و مجموعه های پرسی فلزی خودروهای ساخت داخل ، برخی قطعات واگنهای مترو و ارایه خدمات رنگ الکتروفورز کاتدی می باشد. با توجه به امکانات و قابلیت های بالفعل و بالقوه شرکت مجموعه های پرسی توسعه صنایع خودرو می توان گفت که در حال حاضر این شرکت یکی از توانمندترین شرکت های داخلی تولید کننده قطعات پرسی در زنجیره تامین كنندگان خودروسازان مطرح داخلی و واگن سازی مترو می باشد.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

دستگيري سارق 3 ميلياردي کابل در کرج

دستگيري سارق 3 ميلياردي کابل در کرج فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري سارقي با …