اجرای طرح صاحب خانه شدن کارکنان پر تلاش شهرداری به درخواست عضو شورای اسلامی شهر فردیس

اجرای طرح صاحب خانه شدن کارکنان پر تلاش شهرداری به درخواست عضو شورای اسلامی شهر فردیس

محسن امانی در نشست رسمی شورای اسلامی شهر فردیس که عصر روز یکشنبه با حضور هئیت رئیسه شورای عالی استانها در سالن جلسات شورا برگزار شد ضمن تبریک روز ملی شوراها به مجموعه شورا گفت: به منظور ارتقا سطح معیشت کارکنان و تامین مسکن پرسنل شهرداری این طرح به سرعت پیگیری و اجرا شود .

عضو شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به پیشرفت های چشمگیر عمرانی و فرهنگی طی دو سال گذشته ، گفت: پروژه های بیمارستان، کنار گذر های غربی و شرقی،ساماندهی پیاده راه ها، ساخت پارک های متعدد، ساخت فرهنگسرا از جمله اقدامات مثبت شهردار فردیس می‌باشد که سبب جلب رضایت مندی هرچه بیشتر شهروندان شده است .

امانی در ادامه با اشاره به اینکه کار اجرایی در تمام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های مختلف بر عهده پرسنل خدوم شهرداری فردیس است، گفت: کارایی و اثر بخشی مجموعه شهرداری رابطه مستقیمی با معیشت و رفاه پرسنل دارد؛ پرسنل شهرداری باید انگیزه کافی برای خدمت به شهروندان داشته باشند.

امانی ضمن در خواست از شهردار فردیس مبنی بر تامین خواسته مسکن پرسنل شهرداری افزود: تعاونی هایی برای مسکن پرسنل شهرداری فردیس در سال ۱۴۰۰ شکل گرفت؛ امیدواریم با توجه به تخصص عمرانی شهردار و مساعدت همکارانم در شورا این دغدغه پرسنل در اولین فرصت رفع شود.

امانی در پایان از شهردار فردیس درخواست کرد یک فرد متخصص در حوزه عمران را برای پیگیری و ساماندهی تعاونی مسکن پرسنل شهرداری مامور کند تا این موضوع با جدیت و سرعت بیشتر پیگیری و به سرانجام برسد.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

دستگيري سارق 3 ميلياردي کابل در کرج

دستگيري سارق 3 ميلياردي کابل در کرج فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري سارقي با …