نمایشگاه بین‌المللی اكسپو فرصتی برای گسترش تعاملات ایران و كشورهای آفریقایی

مدیر کل روابط عمومی سازمان تات:

نمایشگاه بین‌المللی اكسپو فرصتی برای گسترش تعاملات ایران و كشورهای آفریقایی

مدیرکل روابط عمومی سازمان آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی از اقدام این سازمان به معرفی ۲۶ شرکت دانش‌بنیان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی اکسپوی ایران و آفریقا خبر داد. مدیرکل روابط عمومی سازمان آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی از اقدام این سازمان به معرفی۲۶ شرکت دانش‌بنیان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی اکسپوی ایران و آفریقا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تات، یدالله دالوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایانا بیان کرد: امروز هشتم اردیبهشت ششمین نمایشگاه بین‌المللی اکسپوی ایران و آفریقا در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و همانند گذشته سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی به‌عنوان پیشران حوزه دانش‌بنیان کردن کشاورزی در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

وی افزود: امسال در غرفه سازمان تات که در سالن ۱۰ نمایشگاه بین‌المللی برپا است، ۲۶ شرکت دانش‌بنیان و هسته فناور از پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور حضور پیدا کردند که این به نوبه خود یک فرصت و اتفاق خوبی است که وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن، سازمان تات برای شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی مهیا کرده‌اند‌.

دالوند ادامه داد: علاوه بر این شرکت‌های دانش‌بنیان ۱۲ موسسه از موسسات تحقیقات ملی سازمان تات در این نمایشگاه شرکت داشته و آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجاری خود را عرضه می‌کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استفاده از ظرفیت این رویداد برای تجاری سازی محصولات تولیدی شرکت‌های دانش‌بنیان و صدور دانش به شرکت‌های آفریقایی حاضر در نمایشگاه را حائز اهمیت قلمداد کرد و گفت: تلاش ما این است که باعث نفوذ و فروش دانش و فناوری کشور به کشورهای همسایه و سایر کشورهای بهره‌بردار باشیم.

وی با اشاره به این که اطلاعات تکمیلی حضور شرکت کنندگان و توافقات تجاری سازمان و مجموعه‌های دانش‌بنیان با کشورهای آفریقایی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد گفت: نگاه دولت سیزدهم بر گسترش تعاملات با کشورهای همسایه از جمله کشورهای آفریقایی است و این نمایشگاه شاید بر مبنای این نگاه برپا شده باشد و امیدواریم این نمایشگاه منتج به ظهور، بروز و حضور دستاوردهای تحقیقاتی کشور در حوزه کشاورزی در کشورهای آفریقایی باشد.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود معاون …