معلمان ادامه دهنده راه انبیاء هستند

دکتر حسین کلانتری در مراسم بزرگداشت روز معلم بیان داشت

معلمان ادامه دهنده راه انبیاء هستند

با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی ، دکتر محمد علی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر یحیی رمضانی فرماندار شهر کرج، دکتر حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ، مسئولان کشوری و استانی، استادان ، دانشجویان ، معلمان و دانش آموزان، آیین نکوداشت و مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم و استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، دکتر حسین کلانتری در این مراسم گفت: منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت . هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات . پس در هر نفس دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب.
وی افزود: تاریخ نام مربیان نام آوری چون حضرت ابراهیم، موسی ، عیسی، حضرت محمد (ص) ،علی (ع)، فاطمه(س) و زینب کبری (س) را بر خود نقش ابدی زده است؛ آنانکه با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آورده اند و با تزکیه و تعلیم کاخ بلند و پایه علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشته و امروز شما عزیزان ادامه این نهضت عظیم را بر عهده گرفته اید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ضمن بزرگداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با اشاره به جمله شهید مطهری بیان داشت: هر مصلحی اول باید صالح باشد تا بتواند مصلح باشد، پیامبر گرامی اسلام و اولیای الهی اصلاحات زیادی را بوجود آورند و تمدن ساز بودند و حضرت امام خمینی (ره) اصلاحات اساسی ایجاد کرد و مقام معظم رهبری نیز تمدن ساز است و دانشگاه ها نیز بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رسالت مهمی در تمدن سازی دارند.
دکتر کلانتری اذعان داشت:دانشگاه باید اصلاح گر، مردمی ، نوگرا، انعطاف پذیر ، اشتغال آفرین ،کیفیت گرا ،مبتکر ، دانشجو پرور، خداجو ، عمق گرا ، مرتبط با جامعه و صنعت،آینده نگر، جهانگرا و امیدوار و رو به جلو در حرکت باشدبه نحوی که تمدن‌سازی از دانشگاه حاصل شود .
وی در بخش پایانی سخنان خود به عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پرداخت و برنامه توسعه ای این دانشگاه را تشریح نمود.
در پایان این مراسم از استادان دانشگاه و معلمان سما استان البرز با اهداء لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد
روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

امرِفرهنگی حجاب وعفاف مطالبه به حق جریان انقلابی است

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز: امرِفرهنگی حجاب وعفاف مطالبه به حق جریان انقلابی است …