مشاغل خُرد تحت حمایت مجلس قرار دارند

مشاغل خُرد تحت حمایت مجلس قرار دارند

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی تحت عنوان بازارچه برکت، ضمن تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به واسطه ایجاد این بازارچه، گفت: ایجاد فضای حمایتی از بازار فروش مشاغل خُرد جای تشکر دارد، از صنایع دستی و کارهای خانگی حمایت شده و بازار فروش برای مشاغلی خُرد فراهم شده است، گفت: حمایت از مجموعه‌های این‌چنین در دستور کار مراکز متعددی است، از جمله آن‌ها می‌توان به بهزیستی و یا کمیته امداد اشاره کرد.

وی افزود: به وسیله شرح وظایف صورت گرفته در این ادارات است که می‌توانیم افرادی را که درگیر مسائل معیشتی خود هستند تحت پوشش قرار بدهیم. البته این حمایت‌ها حداقل نیاز قشر یاد شده فراهم خواهد کرد.

عباسی با بیان اینکه در مجلس تاجایی که در توان داریم برای حمایت از مشاغل خانگی تلاش خواهیم کرد، اضافه کرد: سعی داریم بودجه را به گونه ای مصوب کنیم که صاحبان مشاغل خرد و بانوان سرپرست خانوار به سطحی از توانمندی برسند که بتوانند روی پای خود بایستند.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه وضعیت موجود نسبت به گذشته بهتر شده اما نسبت به ایده آل فاصله داریم، ادامه داد: دستگاه‌های دولتی نهایتِ تلاش خود را بکار گرفته است اما شرایط فعلی مطلبوب نیست و سعی داریم منبع جدیدی برای دولت خلق کنیم تا منبع مالی در مسیر خدمات قرار بگیرد.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود معاون …