غرفه‌های عرضه و تولید زنده صنایع دستی به هنرمندان واگذار می‌شود

غرفه‌های عرضه و تولید زنده صنایع دستی به هنرمندان واگذار می‌شود

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی البرز از انعقاد تفاهمنامه با یکی از مجتمع‌های تجاری نوساز استان برای واگذاری تعدادی غرفه فروش، عرضه و تولید زنده صنایع دستی به هنرمندان به صورت رایگان و با نظارت اداره کل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی البرز شهرزاد تیمورزاده روز چهارشنبه 11 مهر ۱۴۰۲ اظهار کرد: این تفاهمنامه همکاری با هدف بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود و با در اختیار گذاشتن تعدادی از غرفه‌های مجموعه تجاری برلیان در شهرک وحدت به تعدادی از هنرمندان برای حمایت از آن‌ها، مدیریت بهینه بازار کسب و کار و گسترش مراکز عرضه و فروش صنایع دستی و محصولات هنری در استان انجام شده است.
سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ایجاد ، تقویت مراکز فروش ایجاد شده و تمرکز زدایی از مراکز عرضه و فروش صنایع دستی را از دیگر اهداف انعقاد تفاهمنامه همکاری عنوان کرد.
تیمورزاده همچنین از ایجاد زمینه برای برپایی کارگاه زنده تولید صنایع دستی در غرفه‌ها و برپایی بازارچه صنایع دستی در محوطه پارکینگ این مجتمع در روزهای آخر هفته در طول مدت اجرای تفاهم‌نامه خبر داد.
او در پایان خاطر نشان کرد: این اداره کل نهایت همکاری را برای حمایت معنوی از هنرمندان و توسعه عرضه و فروش صنایع دستی دارد.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود معاون …