ظرفیت ۱۵ هزار فرصت شغلی در کارخانه نوآوری البرز

ظرفیت ۱۵ هزار فرصت شغلی در کارخانه نوآوری البرز

کارخانه نوآوری البرز، ظرفیت ۱۵ هزار فرصت شغلی را در فاز نهایی خود فراهم خواهد کرد.

امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری البرز در نشست استاندار و مسوولین ارشد استان در کارخانه نوآوری با اعلام این خبر گفت: فلسفه وجودی کارخانه های نوآوری در کشور، کمک به حل مسائل استانی، ایجاد شرکت های دانش بنیان و توسعه اشتغال است که بر همین اساس هم کارخانه نوآوری البرز، در فاز نهایی خود، ظرفیت ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی را در دستور کار خود قرار داده است که در فاز نخست این مجموعه یک هزار و پانصد فرصت شغلی فعال شده است.

وی با اعلام فعال شدن چهار پروژه کلان ملی در کارخانه نوآوری البرز گفت: در فاز یک ، امکان استقرار یکصد شرکت فراهم شده بود که هم اکنون حدود هشتاد شرکت در کارخانه استقرار پیدا کرده اند که ۱۶ شرکت دانش بنیان هستند و بقیه شرکت ها در قالب های شرکت های متوسط و کوچک فعالیت می کنند، با تلاشها و حمایت های صورت گرفته، تبدیل این مجموعه ها به شرکتهای دانش بنیان نیز در حال انجام است.

سرکندی افزود: بیش از ۴۰۰ رویداد عمومی و تخصصی نیز در کارخانه نوآوری البرز برگزار شده و بیش از ۱۲۰ بار شاهد حضور مسئوولین ارشد ملی و استانی در کارخانه نوآوری بوده ایم.
مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت : ظرفیت ها، امکانات و ویژگی هایی خاص استان البرز همچنین طرح هایی آماده شده در کارخانه نوآوری البرز، امکان تبدیل این کارخانه به اولین شهر نوآوری کشور را فراهم کرده است که مقدمات آن، در حال اجرایی شدن است.

 

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها …