رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی 620 نفر از مراجعان در دیدار مردمی مدیران قضایی استان البرز

 

رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی 620 نفر از مراجعان در دیدار مردمی مدیران قضایی استان البرز

مدیران قضایی استان البرز در دیدار مردمی این هفته به 620 درخواست حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.

رئیس کل و مدیران دادگستری کل استان البرز به رسم روزهای سه شنبه هر هفته که به صورت ثابت به دیدارهای هفتگی مسئولان قضایی استان اختصاص دارد با 620 نفر از مراجعان دیدار و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.
حسین فاضلی هریکندی در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز میزبان مراجعان به این مجموعه بود و ضمن دیدار و گفت و گوی مستقیم با 28 نفر از مراجعان به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی و دستورات مقتضی را به معاونت‌های تخصصی و حوزه‌های مختلف قضایی استان صادر کرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص موضوعات طرح شده بیان کرد: درخواست اعطای مرخصی برای زندانیان، اختلافات خانوادگی، اعتراض به احکام صادره، درخواست اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، مشکلات واحدهای تولیدی، تسریع در اجرای احکام کیفری و مدنی، تقاضای اعطای نهادهای ارفاقی و پرونده های کثیرالشاکی از جمله موضوعات طرح شده در این دیدار بود.
عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز تعداد دیدارهای مردمی انجام شده توسط مدیران قضایی استان را 620 نفر عنوان کرد و متذکر شد: طبق تدابیر اندیشیده شده دیدارهای ثابت مدیران قضایی استان روزهای سه شنبه هر هفته برگزار می‌شود و مردم می‌توانند با مراجعه به حوزه مربوطه با مدیران دیدار و دغدغه‌های خود را طرح کنند.

نشر محتوای مجرمانه پس از رد شکایت در دادگستری!
وی با اشاره به محتوای یکی از دیدارهای انجام شده که با موضوع تشکیل پرونده حقوقی مابین یک فرد با عموی خود بود بیان کرد: این فرد پس از رد ادعا و دعوای وی در محاکم استان اقدام به انتشار محتوای غیرواقعی و مجرمانه درباره ادعای خود در فضای مجازی می‌کند و با این بار با شکایت کیفری عموی خود به جهت نشر اکاذیب و توهین محکوم می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص این پرونده متذکر شد: متاسفانه برخی افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به قوانین یا متاثر از احساسات، پس از رد ادعای خود اقدام به نشر محتواهای مجرمانه در خصوص پرونده و طرف دعوا می‌کنند که همین امر موجب تشکیل پرونده قضایی و صدور احکام محکومیت می‌شود.

 

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها …