دعوت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان از آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات

دعوت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه این سازمان از آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی البرز، دکتر بازدار و حجت الاسلام قبادی با صدور پیامی از آحاد مردم بویژه کارکنان جهاد کشاورزی، بهره برداران، کشاورزان و تشکلهای بخش کشاورزی استان درخواست نمودند با حضور حداکثری در انتخابات 11 اسفند حماسه ای دیگر خلق نمایند.

متن پیام :
جمهوری اسلامی ایران یک مفهوم ارزشمند و هویت ساز است. اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است. انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند. امسال در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم؛ هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند. ملت شریف ایران برخلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و هرگز اسیر روایت سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش رو را همچون دیگر حماسه آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد. إن‌شاءالله که بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و در این انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی و مردم به نحو احسن ادا کنیم .

اینجانبان ضمن حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از مردم شریف استان البرز بویژه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی، بهره برداران، کشاورزان نجیب و تشکلهای بخش کشاورزی استان دعوت می نماییم که در روز 11 اسفند با حضور پر شور و با نشاط در این انتخابات که نشانه جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن است، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزوده و مثل همیشه حماسه ساز میدان باشید.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود معاون …