جاده کرج -کندوان به مدت 2 روز مسدود می شود

جاده کرج -کندوان به مدت 2 روز مسدود می شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان بعلت انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ؛علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام این خبر اظهارکرد: در راستای افزایش ایمنی محورکرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده،مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان از تاریخ 2 الی 3 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز از ساعت 9 صبح الی 15 عصر جهت انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد .
زندی فر افزود:نقطه اول عملیات نصب توری بر روی ترانشه های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می شود که در این پروژه 15 هزار متر مربع توری نصب خواهدشد .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز تصریح کرد : ممکن است این انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع رسانی مجدد انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد : رانندگان می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ تماس برقرار نموده و طی این مدت از مسیرهای جایگزین که در نظر گرفته می شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها …