بیست و نهمین  دوره مسابقات قرآنی روستایی و عشایری برگزار شد

بیست و نهمین  دوره مسابقات قرآنی روستایی و عشایری برگزار شد

آستان مقدس امام زاده طاهر مهرشهرِ کرج صبح ر‌وز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه میزبان بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی روستایی و عشایری استان البرز بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین قبادی نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در حاشیه این مسابقه ضمن تبریک مبعث نورانی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و یوم الله دهه فجر گفت: در این روز و ساعت فرخنده توفیق برما حاصل شد تا بتوانیم ۲۹ اُمین دوره از مسابقات قرآن کریم روستایی و عشایری استان البرز را در محل امام زاده طاهر این استان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات به لطف خداوند از نظر کیفیت و کمیت نسبت به سالیان گذشته در حد مطلوب‌تر و بالاتری قرار دارد، همچنین تعداد متسابقین چه در بخش خواهران و چه در بخش برادران از افزایش چشم گیری نسبت به سنوات گذشته برخوردار بوده است.

قبادی افزود: ۱۱۳ شرکت کننده شامل ۸۲ نفر خواهران و مابقی تعداد برادران در سنین ۱۷ تا ۵۵ در بخش‌های بزرگسالان و نوجوانان و جوانان در ۱۱ رشته به رقابت پرداختند که مقام آوران این دوره از مسابقات استانی به مسابقات منطقه ۱ کشوری در استان گلستان اعزام خواهند شد.

نماینده ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی در آخر گفت: مسابقات قرآنی روستایی و عشایری همه ساله در ایام الله دهه فجر تحت برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کشور در اقصی نقاط ایران برگزار خواهد شد که در استان البرز نیز در همین ایام و با همین عنوان در حال برگزاری است.

 

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود معاون …