بازدید مدیرکل صمت از واحد 124

بازدید مدیرکل صمت از واحد 124

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز پیرو تاکیدات ویژه استاندار البرز، با حضور در واحد 124 این اداره کل، ضمن بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در حوزه‌های مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی، دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل صمت استان البرز، دکتر محمد انصاری در این بازدید با اشاره به فرآیند تعریف شده در خصوص دریافت شکایات مردمی گفت: آمار احصاء شده از تعداد شکایات مردمی در خصوص نوع اقلام کالایی یا خدمات صنفی تعریف شده، در تصمیم گیری های استانی در تامین و اصلاح روند عرضه کالاها تاثیر مستقیمی دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت عملکرد واحد 124 در جلب اعتماد مردم به اقدامات نظارتی دستگاه های متولی کاملا موثر بوده و فعالیت آن در دو شیفت کاری باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال 19 هزار 403 مورد شکایات مردمی در قالب شکایات تلفنی و حضوری در بخش های مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی دریافت شده است.

انصاری تصریح کرد: بیش از 95 درصد شکایات بررسی و تعیین تکلیف شده اند و از مجموع شکایات دریافتی، تخلف حدود 30 درصد واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی، محرز و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: با دستور ویژه دکتر عبدالهی، استاندار البرز قرارگاه نظارت بر بازار استان تشکیل شده و تا پایان سال تمامی اقلام کالایی و خدمات مورد عرضه در سطح استان مورد رصد و نظارت دستگاه های مسئول قرار خواهد گرفت.

انصاری گفت: همه شهروندان محترم استان در صورت مشاهده هر نوع تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه، کالای قاچاق و…، می توانند با تلفن 124 تماس و یا به صورت حضوری به این واحد در محل اداره کل صمت استان البرز مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

تجلیل از کارآفرینان حرکتی موثر در راستای “جهش تولید با مشارکت مردم” است

دبیرکل خانه صمت البرز: تجلیل از کارآفرینان حرکتی موثر در راستای “جهش تولید با مشارکت …