بازدید استاندار و رئیس اتاق بازرگانی البرز از ششمین دوره نمایشگاه تواتمندی‌های صادراتی کشور

بازدید استاندار و رئیس اتاق بازرگانی البرز از ششمین دوره نمایشگاه تواتمندی‌های صادراتی کشور

 

استاندار البرز با همراهی رئیس اتاق بازرگانی این استان و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز و جمعی از مدیران استانی از ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور دیدن کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، دکتر عبداللهی استاندار البرز با همراهی پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی و محمد انصاری مدیرکل صنعت، معدن، تجارت استان البرز و هیات همراه در چهارمین روز از برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از بخش‌های مختلف این رویداد از جمله پاویون اتاق بازرگانی البرز در سالن ۸ و ۹ و صنایع‌غذایی فعال استان در این محل بازدید داشتند.

دکتر عبداللهی استاندار محترم و مهندس رضایی رئیس اتاق بازرگانی البرز در غرفه این استان در سالن ۴۱ نمایشگاه ایران اکسپو با محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و موسی شهبازی غیاثی دبیر کمیسیون اقتصادی هیات دولت در خصوص مسائل مرتبط به امر صادرات گفت‌وگو کردند.

در این دوره از نمایشگاه ایران اکسپو که از روز هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر شده است، شرکت‌‌کنندگان البرزی در حوزه صنایع غذایی، قطعات خودرو، خشکبار، کیت‌های دارویی، خدمات فنی و مهندسی و ساختمان و یا صنایع پلاستیکی حضور دارند.

فعالان دیگر بخش‌های تولیدی و صنعتی البرز نیز در فضایی خارج از پاویون استان و بر اساس شاخه تولیدی و صنعتی خود مشغول به فعالیت هستند.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

ایستگاه شهید سلطانی کرج بزودی افتتاح می شود

رییس سازمان حمل ونقل ریلی شهرداری کرج: ایستگاه شهید سلطانی کرج بزودی افتتاح می شود …