افتتاح نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک با حضور معاون رییس جمهور

افتتاح نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک با حضور معاون رییس جمهور

بيست و هشتمين نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران صبح فردا، با سخنرانی دکتر حسینی معاون رییس جمهور در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران آغاز می شود.

در این نمایشگاه که توسط انجمن صنفي توليد کنندگان کاشي و سراميک کشور و با حضور صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه کاشی و سرامیک از ایران و نمایندگان تجاری کشورهای جهان برگزار می شود، توانمندی تولیدی، ظرفیت های صادراتی و پیشرفت های روز این صنعت معرفی می شود.

در این نمایشگاه که هفت گروه کالایی شامل: کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، ماشین آلات و تجهیزات، رنگ و لعاب و مواد اولیه، پخت سوم ، شیرآلات و شرکتهاي بازرگاني پخش کاشی و نشریات مرتبط حضور دارنند .

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، آشنایی دست اندرکاران با محصولات و نوآوریها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولیدات و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیست و هشتمين نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران از 9 الي 12 آبانماه هر روز از ساعت 10 صبح الي ۱۸ در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران آماده بازدید علاقمندان مي باشد.

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها

ضرورت تغییر رویکرد روابط عمومی‌ها از فضای سنتی به مدرن/ روابط عمومی‌ها مشاوران امین سازمان‌ها …