آئین تکریم هفته کارگر در شرکت امید البرز شهرک صنعتی اشتهارد

آئین تکریم هفته کارگر در شرکت امید البرز شهرک صنعتی اشتهارد

مجتمع فولاد و آلومینیوم امید البرز توانسته به عنوان اولین و تنها تولید کننده فویل زیر ۱۰ میکرون به عنوان یک کالای استراتژیک و با سطح تکنولوژی بالا در کشورخود را معرفی نماید فویلهای با ضخامت کمتر از ۱۰ میکرون تا پیش از آنکه مجتمع فولاد و آلومینیوم امید البرز به بهره برداری برسد، امکان تولید داخلی نداشته است و صد در صد نیاز کشور از طریق واردات تامین میگردیده است. این شرکت هم اکنون موفق شده است فویل آلومینیومی با کیفیت بالا با ضخامت های ۴ ۵ ۶ و ۷ میکرون تولید نماید تولید فویلهای با ضخامت ۴، ۵ ، ۶ میکرون رکوردهای جهانی تولید فویل هستند. و تنها ۹ شرکت در دنیا موفق به تولید فویل ۵ میکرون و تنها ۳ شرکت موفق به تولید فویل ۴ میکرون شده اند. این تولیدات توانسته است تحسین بسیاری از صاحبان فناوری و تکنولوژی صنعت فویل را در جهان فراهم نماید.

سردار علیرضا حیدر نیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ، حمیدرضا الله بداشی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جان محمدلو رییس ستاد تخصصی اقشار بسیج،  طیران رییس بسیج کارگران استان البرز، کردلو فرماندار ، صادقی فرمانده سپاه اشتهارد و جمعی از مسئولین روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه، از مجتمع فولاد و آلومینیوم امید البرز در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید و از کارگران این مجموعه تقدیر کردند.

در این بازدید خط یک واحد ریخته گری فویل آلومینیوم در این کارخانه افتتاح شد. این کارخانه تنها تولید کننده فویل‌های آلومینیوم زیر ۱۰ میکرون در ایران است.

فرمانده سپاه استان البرز  در این مراسم  با بیان اینکه کارگران در خنثی سازی تحریم ها مشارکت کردند، گفت: هیچ گاه کمبود کالا در بازار مشاهده نشد و این امر حاصل زحمات کارگران است.

سردار علیرضا حیدرنیا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر، اظهار کرد: نقش کارگران در توسعه و شکوفایی کشور بر کسی پوشیده نیست و نقشی که جامعه کارگری در حوزه تولید دارد بی بدیل است.

وی بیان کرد در سنوات گذشته تمام شعارهای سال که از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد با محوریت اقتصاد است، وقتی ایشان بر یک کلید واژه تاکید می کنند، حتما موضوع پر اهمیت است.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: به خوبی لمس می کنیم که دشمن در بسیاری از میدان ها، سیلی های سختی را از فرزندان انقلاب دریافت کرده اند و اگر کسی بخواهد کوچکترین نگاهی به این کشور داشته باشد با اشد مجازات برخورد می شود و سپاه رژیم جعلی اسرائیل را تنبیه سختی کرد.

وی بیان کرد: زمانیکه شعار سال تولید نامگذاری می کنند، یعنی چاره ای جز جهش تولید نداریم آن هم به فرموده آقا با مشارکت مردم به ویژه بخش خصوصی است.

سردار حیدرنیا افزود: اگر موضوع اقتصاد در کشور حل شود هیچ ابرقدرتی دیگر نمی تواند کوچیک ترین ضربه ای به نظام وارد کند کارگران سرمایه مملکت هستند و باید قدردان آنها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع و معضل کشور اقتصاد است، که این امر یک عقبه ای دارد که علت آن چیست؟ فارغ از موضوعات داخلی محصول جنگ گسترده ای است که دشمنان نظام جنگ اقتصادی علیه ما راه انداختند و اکنون آمریکا اتاق جنگ خود را به وزارت خزانه داری واگذار کرده است.

 

درباره ی Chakavak

مطلب پیشنهادی

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود

هر مرجعی که به اقتصاد مردم ضربه بزند با آن برخورد قانونی می شود معاون …